Mitä olen jonkin verran miettinyt myös opintojeni valmistumisen päätyttyä Koskenkorvan markkinointiviestinnän näkökulmasta sitä brändin ylläpitämiseen liittyvää toimintaa,
mitä siinä on mielestäni hyvällä tavalla Suomalaiseen kulttuuri-identiteetistä ammennetaan hyvällä tavalla kaikkineen hyvinkin perinteeseen nojaavasti kansamme
kulttuuriperinteeseen sitä sisältöä ulostulona, eikä ainoastaan etikettiteksteissä, mitä ne vaihtuu aika ajoin, myös kaikkine etikettikuvine ja kokonaisuutena
kyseisen myyntiartikkelin vaikutelma on ehyt kaiken kaikkiaan ja hyvä brändi, josta pidän Koskenkorvan tehtaalta Suomen Pohjanmaalta, jolla myyvät myyntiartikkelillaan
positiivista Suomi-kuvaa maailmalle vieden.

Talous-näkökulma taas puhtaasti on se, mitä Alkon vilkkain myyntipäivä on aina perjantaisin, mitä duunarit hakevat työviikon päätteeksi pullon kotimaista kirkasta
pitkäripaisesta, ja mitä varmaan perjantaisin vilkkaimpana myyntipäivänä Koskenkorva - pullo kotimaisena perinteeseen nojaavana klassikkona jo isiemme poikien
ajalta on myydyin myyntiartikkeli kyseissä valtion puulaakissa, niin sittenhän siinä puhutaan jo niin suuresta joukosta, että makrotasolla sillä on jokin vaikutus
varmasti siihen, että pyörät pysyvät pyörimässä, kun haen muutaman pullon perjantai-päivisin Turun pääalkosta, joka on kanta-liikkeeni kotikaupungissani ollut
jo pitkään, lukeudun siihen suureen joukkoon, jotka ovat päätyneet samaan.

Hyvää juomaahan tämä on, ei ne esi-isäni siellä 1950-luvun alkupuolella aivan hakoteillä väärillä jäljillä lopulta olleet, kun toivat kyseisen juoman
markkinoille.