Luin tuossa, mitä Posti tarjoaa postilokero-palvelua yrityksille, otsikkona ”Kätevä ratkaisu aloitteleville yrityksille”, niin erityisen mielenkiintoinen on Postin tarjoama lisäpalvelu ”jakelun keskeytys”, selvitin vähän asiaa, niin siinähän on maksimi 2 kuukautta yksi periodi, jonka jälkeen postit ovat noudettavissa jonkun päivää postitoimipaikasta.

Siinähän melkein käy niin, että ei ehdi noutaa posteja, jonka jälkeen Posti palauttaa kirjeet ja muut postit lähettäjälle. Sittenhän siitä ole mitään mainintaa, etteikö jaksoa voisi uusia, vaikkakaan keskeytysjakson aikana jaksoa ei voi uusia tai pidentää, siitä on maininta. Sitä ei siis ole pois rajattu, etteikö sitten voisi tilata uudestaan lisäpalvelun, kun postit ovat lähteneet takaisin lähettäjälle.

Onhan tuokin yksi ratkaisu hoitaa yrityksen sisääntulevaa postiliikennettä.